3 / 4

Criza – oportunitate pentru segmentul bio

Despre lansarea unui business in timp de criza, creatoarea cosmeticelor Lux & Ethical este de parere ca situatia economica actuala reprezinta de fapt o oportunitate de a face afacerea cunoscuta cand toata lumea este mult mai atenta la natura si la lucrurile care trebuie respectate.

“Dificultatile pe care le-am intampinat pana acum au fost legate strict de promovarea unui concept nou de ingrijire personala, caracterizat de lux si etica, dar si de identificarea clientilor potriviti pentru acest brand”, declara Anca Golea.

Noutatea conceptului consta in hranirea in profunzime a tenului (dermul si hipodermul, refacerea pornind oarecum “din interior”), cu abordarea reala a problemelor pielii si nu mascarea acestora prin “cosmetizare” sau mijloace corective doar la exterior.

Cu toate acestea, acest segment de piata i-a confirmat ca produsele erau de asteptat si dorite.

“In Romania exista si alte branduri de cosmetica naturala si organica, destul de cunoscute si puternice, dar nu si o abordare asemanatoare conceptului Lux & Ethical”, subliniaza Anca Golea.

Pentru anul 2010, Anca Golea si-a propus sa consolideze si sa promoveze brandul Lux & Ethical in tara, iar dupa certificarea internationala planuieste sa lanseze produsele si in strainatate.

In plus, vrea sa completeze catalogul cu produsele la care a lucrat in ultimul timp si care acum au depasit faza de “eprubeta”, urmand avizarea si lansarea lor pe piata si sa lanseze magazinul virtual care va da o alta vizibilitate si accesibilitate brandului, avand in vedere faptul ca acum cremele pot fi achizitionate doar din magazinul din Brasov.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri