4 / 6

Liliana Paraipan: Nu am luat masuri anticriza la timp

Liliana Paraipan (foto), proprietara Eden Spa si Mondo Spa, marturiseste, pentru Wall-Street, ca prima greseala pe care a facut-o in vreme de criza a fost aceea ca nu a implementat masuri adecvate inainte ca situatia economica actuala sa se faca simtita la nivelul consumatorului final.

Mai mult decat atat, ea crede ca, de multe ori, in perioade economice dificile, se recurge la eliminarea cheltuielilor de marketing si la scaderea calitatii serviciului. Se prefera produse de calitate mai proasta fiindca sunt mai ieftine, iar aceste decizii afecteaza businessul pe termen mediu si lung.

”Orice demers de reducere a cheltuielilor dauneaza calitatii serviciului, de aceea, cred ca singura solutie este identificarea de oportunitati in vederea cresterii veniturilor. Clientul care vine la spa vrea sa uite de criza, asa ca trebuie sa facem totul ca el sa nu simta nicio schimbare”, completeaza Paraipan.

In ceea ce priveste oportunitatile pe piata luxului in acet an, proprietara Eden Spa considera ca vor avea succes afacerile care permit clientului o clipa de ragaz si de regasire de sine, o clipa de evadare: ”Serviciile sunt domeniul meu preferat”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri