5 / 6

Impulsivitatea reprezinta sursa greselilor

Adriano Mengotti (foto), presedintele grupului de magazine multibrand de lux Mengotti, considera ca actiunile impulsive reprezinta sursa celor mai multe greseli pe care le poate face un antreprenor in vreme de criza, in orice domeniu ar activa, in timp ce o evaluare atenta si corecta a situatiei iti deschide ochii spre oportunitati.

"Contrar curentului, am refuzat sa fac restructurari sau sa scad calitatea serviciilor pentru un profit mai mare si imediat. Cred ca introspectia si autoevaluarea in contextul dat sunt lucrurile care primeaza, insa nu trebuie sa te abati definitiv de la planurile initiale", declara Mengotti.

Totodata, crede ca o oportunitate pe piata luxului ar fi aceea ca partenerii au devenit mai flexibili, in avantajul consumatorului.

"Magazinul Mengotti implineste doi ani la Bucuresti, astfel ca afacerea este inca tanara. Am fi fost poate mai afectati daca eram pe piata de mai mult timp. Dar cum investitia grupului este pe termen lung, iar multibrandul are un parcurs bine conturat inca din 2008, nu am facut altceva decat sa continuam sa implementam strategia noastra ca si pana acum".

Cand se refera la strategie, Adriano Mengotti considera ca succesul in acest domeniu este asigurat de aducerea de noutati, astfel ca, daca anul trecut a adus brand-ul Gucci, in acest an isi mareste portofoliul cu nume precum Burberry si Marni.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri