4 / 5

Muzica si criza

In ceea ce priveste succesul unor astfel de evenimente in mediul corporate, componentii trupei sunt de parere ca nu are nicio legatura cu contextul economic actual.

„Nu cred ca ele sunt o supapa prin care oamenii isi varsa naduful adunat peste zi, ci consider ca sunt o etapa normala in evolutia si educarea clasei de mijloc romanesti. Asociatiile de acest gen (business-cultural) fac parte, cred eu, din micile indicii care arata ca aceasta clasa trece peste "tarele" educatiei comuniste catre o societate moderna”, este de parere Catalin Caia.

De aceeasi parere sunt si Mihaela Ginju, care spune ca, pentru a te ocupa de tine insuti nu trebuie sa astepti nici criza, nici momentele de crestere economica, dar si Carmen Bahrim, CEO Cardif Asigurari (foto), atunci cand il parafrazeaza pe Nichita Stanescu. Poetul spunea ca muzica este un raspuns caruia nu i s-a pus nicio intrebare, „atunci, in mod ironic as putea spune ca in mod sigur muzica ajuta, pe vreme de criza sau nu”.

In contextul actual, proprietarul Music Club spune ca festivalul este privit ca o modalitate de promovare, dar acesta este un efect colateral, pentru localul ce activeaza de sapte ani pe piata cluburilor cu muzica live din Capitala. In ciuda acestei reputatii, criza nu a trecut neobservata pentru club, astfel ca cifra de afaceri a scazut cu 35% in 2009 fata de 2008. Nici prima jumatate a anului nu a adus o imbunatatire la nivelul vanzarilor, in primele cinci luni inregistrandu-se chiar o scadere usoara fata perioada similara a anului trecut.

"Cel mai important este ca numarul de clienti din club s-a pastrat in toata aceasta perioada, ceea ce, dupa parerea mea, deriva din traditia clubului si calitatea constanta a spectacolelor live", declara Urzica.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri