3 / 4

Estimari pentru sfarsitul anului

In inertia sezonalitatii, intervievatii astepta o usoara crestere a nivelului vanzarilor pana la finele anului.

Astfel, in timp ce Libertas se asteapta la o evolutie constanta, Amalia Buliga estimeaza vanzari in usoara crestere fata de sfarsitul anului 2009, iar editura Pubilca mizeaza pe faptul ca activeaza pe o piata de nisa, fiind specializata in domeniul cartilor de business: ”cererea este una constanta si vine pe fondul nevoilor de informare a mediului de afaceri in astfel de perioade turbulente”.

In plus reprezentantul Diverta spune ca estimarile sunt sutinute si de campanii si promotiile precum “Dai carte, ai parte!” - In schimbul unei carti vechi primesti un cupon de reducere de 20% din pretul recomandat de editura, pentru o carte noua. Voucherele nu se cumuleaza pentru achizitia unui titlu si pot sa fie folosite in termen de 15 zile de la acordare – “3 la pret de 2” - cumperi trei carti de la o editura aflata in promotie si pe a treia, cea mai ieftina, o primesti gratis.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri