2 / 4

"Avem de construit sau reinviat o traditie care s-a pierdut"

Ciprian Vlad (foto), unul dintre proprietarii croitoriei de lux Zenonni si administratorul afacerii, crede ca orientarea catre produsele si serviciile customizate a venit odata cu posibilitatea de exprimare libera a apartenentei la o anumita clasa sociala sau grup. Totodata, el considera ca accesul la informatie si libera circulatie au favorizat aceasta tendinta.

“Dupa parerea mea, criza prin care trecem are si efectele benefice, prin aceea ca unicitatea si raportul calitate/pret au primit o apreciere mult mai mare. Au crescut pretentiile clientilor si odata cu ele, calitatea ofertei. Inclinatia spre consum nu a fost stopata nicidecum, as putea spune limitata, dar numai in anumite cazuri. In acest domeniu niciodata nu se va pune accentul pe cantitate ci numai pe calitate”, adauga Vlad.

De asemenea, el spune ca o categorie de oameni care apreciaza acest concept este resprezentata de cei cu traditie in familie sau care apartin unor clase sociale sau grupuri unde se impune un anumit standard. In aceeasi masura, printre clientii Zenonni se numara persoane care pun accentul pe propria imagine, ori care tind spre o schimbare a imaginii.

In plus, ceea ce cauta o mare parte dintre acesti clienti este posibilitatea de personalizare in cel mai mic amanunt si serviciul de consiliere personala si direct orientat catre client.

Ca o comparatie intre romani si straini din acest punct de vedere, Vlad spune ca diferenta consta in faptul ca “noi romanii suntem la un inceput de drum si avem de construit sau reinviat o traditie care s-a pierdut.”

“Deschiderea clientilor catre astfel de produse si serviciile customizate este in crestere, se cauta din ce in ce mai mult eficienta efortului investit in obtinerea rezultatului final".

Citeste si Costumul de lux pentru barbati se poarta dupa recomandare


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri