4 / 6

Clement Nicolaescu - Anuntul iesirii din recesiune va fi uitat repede

Clement Nicolaescu, director de marketing la regia ArboInteractive, spune ca anuntul iesirii din recesiune ar trebui sa fie un argument destul de puternic pentru deblocarea investitiilor in online. “Nu este exclusa nici prelungirea perioadei de expectativa avand in vedere faptul ca aceste anunturi au si o componenta politica si de PR. Oricum, ignorand un eventual delay in reactie, ar trebui sa ne asteptam la efecte pozitive”, considera Nicolaescu care spune ca anuntul iesirii din recesiune ar trebui sa fie un argument destul de puternic pentru deblocarea investitiilor in online.

In ceea ce priveste start-up-urile, Clement Nicolaescu nu crede ca principalul impediment pentru proiectele online a fost existenta recesiunii ci, din contra, aceasta ar putea fi privita ca o oportunitate. “Cunosc persoane care au profitat de aceasta perioada. Pe termen mediu, daca se va revigora mediul economic atunci oferta de angajare de pe piata de munca va fi mai atractiva ceea ce va insemna o scadere a «entuziasmului antreprenorial»”.

Prezenta online este mult mai importanta pentru orice afacere acum
decat era la inceputul crizei, atat din punctul de vedere al perceptiei celor care coordoneaza afaceri cat si din punctul de vedere al utilizatorilor de Internet. “Probabil ca ritmul de crestere nu se va modifica esential pe termen scurt, in acest caz existand o oarecare inertie - exact ca si la instalarea recesiunii”, spune Nicolaescu.

El considera ca anuntul iesirii din recesiune “va fi uitat repede”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri