2 / 7

Loialitatea fata de brand: o moneda globala cu doua fete

A fost remarcata o divizare pe regiuni in privinta loialitatii fata de brand. Daca in pietele emergente brandurile sunt tot mai susceptibile in a influenta decizia de cumparare, consumatorii occidentali sunt mai schimbatori si manifesta o loialitate tot mai scazuta fata de brand, provocand astfel companiile sa gaseasca noi metode de a-si atrage clientii. La fel ca in cazul refuzului de a se lasa incadrat in segmente predefinite, loialitatea „consumatorului cameleon" fata de o anumita marca devine din ce in ce mai slaba. Acesta isi cauta singur informatiile si ia singur deciziile.

Ca exemplu, brandurile de electronice au un indice de loialitate de 6,3 la nivel global, insa in Europa de Vest acesta cade la 5,6, in timp ce in China sau Brazilia este de 6,9, respective 7.

Brandurile de haine au un indice de loialitate de 5,9 la nivel global. In Europa de vest acesta este de doar 5,4, in timp ce in India indicele urca la 6,6.

Masinile se bucura de o impartire mai uniforma a loialitatii fata de brand. Indicele este de 6,2 in India si de 6 in Europa de vest. In China indicele urca pana la 6,7.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri