3 / 4

Paul Markovits, Heineken: Oricine vrea sa faca marketing de calitate nu poate sa nu fi invatat de la Kotler

„Oricine face marketing a deschis ochii citind paginile <<unui>> Kotler. Eu tin minte ca am deschis ochii la editia a VI-a in engleza si, cred ca, editia a III-a in romana. Ultimul volum Kotler pe care il am in biblioteca este editia a XII-a. Oricine isi doreste sa faca marketing de calitate nu poate sa nu fi invatat de la Kotler. Cele mai importante doua lucuri pe care le-am invatat de la Kotler sunt definitia marketingului si centralitatea nevoii consumatorului in crearea de valoare”, afirma Paul Markovits, directorul de marketing al Heineken Romania, unul dintre principalii producatori de bere de pe piata locala.

Markovits adauga ca s-a intalnit cu Philip Kotler in 2006, la Budapesta.

Iar daca l-ar reintalni spune ca l-ar intreba daca a gustat vreuna din berile din portofoliul Heineken Romania si ce parere are despre ele.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri