4 / 14

Burda International a preluat Sanoma Hearst

Burda International GmbH a achizitionat Sanoma Hearst, unul dintre cei mai mari publisheri de pe piata locala, cu branduri precum Cosmopolitan sau National Geographic in portofoliu, devenind astfel unul dintre cele mai mari trusturi media din tara, cu peste 35 de titluri si mai mult de 40 de servicii media online.

Prin aceasta achizitie, Burda Romania, o companie care detine brand-uri precum Practic in bucatarie – cea mai bine vanduta revista din tara –, Casa Lux, Ioana, Gradina mea de vis isi adauga la portofoliu nume precum Harper’s Bazaar, Cosmopolitan, Marie Claire, Esquire, Men’s Health, Auto Motor si Sport si National Geographic.

Astfel, compania devine unul dintre cei mai importanti publisheri de reviste, ajungand la peste o treime din publicul tinta feminin din zonele urbane din Romania.

Tranzactia prin care Burda cumpara Sanoma ”este de natura sa ridice obstacole semnificative in calea concurentei efective” spuneau in urma cu o luna oficialii Consiliul Concurentei.

Pentru ca tranzactia sa fie acceptata de Concurent, managemetul Burda s-a angajat ca vor fi vandute atat titluri din portofoliul Sanoma, cat si al Burda.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri