4 / 6

Cezar Batog, Optimedia: Investitiile vor fi prudente, inteligente si controlate

„Tendinta investitionala pentru 2014 va fi caracterizata de prudenta, inteligenta si control. Achizitia de media va deveni mai calitativa si mai inteligenta ca urmare a presiunii clientilor pentru obiectivele de performanta ale furnizorilor. Ma refer aici, in primul rind, la statiile TV, mai putin la print, OOH si radio, unde tot volumul va face legea. Ma astept, in cel mai bun caz, la o stagnare a investitiilor din partea clientilor traditionali, consumatori de media. Nu sunt semnale din partea economiei ca lucrurile se redreseaza in ciuda anunturilor triumfaliste ale guvernului. Deci nu este platforma de crestere economica sanatoasa”, afirma Cezar Batog, managing director al Optimedia, parte a Publicis Groupe in Romania.


Pe de alta parte, anul acesta vor creste investitiile in publicitate electorala, mai exact in OOH (out-of-home: panotaj stradal, reclame in lifturi, toalete, parcari, sali de asteptare)


"Dar nu cred ca vor influenta decisiv piata de media”, mai spune Batog.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri