5 / 6

Ileana Tomescu, BPN: Utilizarea mobile marketingului va conta foarte mult in 2014

„Anul acesta nu cred ca vor exista fluctuatii majore, cel putin daca ne uitam la evolutia pietei in ultimii doi ani. Este adevarat ca Ordonanta de Urgenta din aprilie 2013 a tulburat echilibrul intregii industrii. In plus, fata de birocratia imensa pe care a generat-o, a trebuit sa ne repliem rapid, sa gasim solutii prin care sa putem functiona in continuare, ca industrie. Pentru 2014 nu ne asteptam la modificari semnificative in ceea ce inseamna reglementarea industriei”, afirma Ileana Tomescu, managing partner al BPN Romania.


Tomescu mai spune ca 2014 va fi un an marcat de precautie si in care va fi foarte important pentru companii sa isi inteleaga consumatorii.


„Lucrurile s-au schimbat fata de acum 4-5 ani, atunci cand un spot la televizor determina instant cumpararea. Astazi, traim intr-o lume profund digitala, iar companiile trebuie sa se adapteze la noile reguli ale jocului. Decizia finala a consumatorului trece astazi prin mai multe filtre, de aceea prezenta in online si in social media, precum si utilizarea mobile marketingului vor conta foarte mult in 2014. Pe de alta parte, desi anul acesta este unul electoral, campaniile electorale au o durata limitata, astfel incat nu vor influenta semnificativ piata. In plus, acestea sunt reglementate diferit fata de cele comerciale, astfel incat nu putem sa vorbim de o influenta directa asupra industriei”, adauga Tomescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri