2 / 6

De la Richard Scase la Jack Welch

La o scara mai mica, revista The Investor l-a invitat ieri la Bucuresti pe Richard Scase, unul din cei mai buni strategi de business ai secolului 21 si castigatorul premiului European Business Speaker of the Year in 2005. Scase a strans peste 100 de participanti, carora le-a vorbit despre Avantajul Competitiv. Marti, Publimedia a adus doi traineri ai institutului Disney, care au vorbit si ei pentru circa 100 de oameni.

“Piata evenimentelor de afaceri a evoluat mult in ultimii trei ani”, crede Mihaela Pantis, managing director Qualians, organizatorul conferintei de marti. “Cred ca putem vorbi despre apetenta romanilor spre invatare si cunoastere, iar conferintele sunt o forma la indemana pentru a afla nu doar noutati si tendinte in diverse domenii, dar si modele si principii de business consacrate”.

Qualians este agentia care pe 2 iunie il va aduce la Bucuresti si pe Jack Welch, fostul CEO General Electric si omul care a ridicat valoarea de piata a unei companii de la 13 la 40 de miliarde de dolari. Pentru Mihaela Pantis, evenimentul Welch este o metoda de a se diferentia pe piata autohtona de training si de evenimente de afaceri, dar si o perioada de multa munca. Nu este insa o noutate. Sefa Qualians si sotul ei, Octavian Pantis, au inceput seria conferintelor guru in 2005, prin invitarea profesorului Philip Kotler, parintele marketingului. Cele mai optimiste previziuni ale sotilor Pantis au fost intrecute atunci: toate cele 1200 de locuri disponibile s-au ocupat cu o luna inainte de conferinta.

“Intreg mediul de afaceri, de la top management la pozitiile non-manageriale, stia cine este Philip Kotler astfel incat ne-a fost relativ usor sa promovam evenimentul. Asa ca nici nu ne-am complicat viata cu mesaje complexe. A trebuit doar sa comunicam cat se poate de clar si de credibil ca Philip Kotler va conferentia in Romania”, a spus Mihaela Pantis.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri