2 / 4

Intact Interactive si Vodafone.ro, impreuna din 2009

Agentia de publicitate INTACT Interactive, parte a trustului de presa patronat de familia Voiculescu, va gestiona spatiile publicitare ale site-urilor Vodafone.ro, YouthSMS.ro si Vodafone LIVE!, contractual fiind incheiat pe o perioada de doi ani de zile, a declarat, pentru Wall-Street, Bogdan Gavrila, new media manager INTACT Media Group.

“Toate site-urile aflate in portofoliul INTACT Interactive au fost atent selectionate si credem ca au un potential foarte mare de monetizare. Vodafone.ro este cu siguranta un site interesant pentru advertiserii care doresc sa se adreseze unei comunitati endorsate de unul dintre cele mai puternice branduri prezente pe piata din Romania”, spune Bogdan Gavrila.

Potrivit acestuia, site-urile Vodafone ofera posibilitati avansate de targetare. “Sectiunile de business si consumer youth au date demografice care ne permit servirea unor campanii foarte eficiente. De asemenea, Vodafone LIVE! este un portal cu audienta de nisa (utilizatorii de Internet pe mobil) si interactivitatea poate fi asigurata la nivel de persoana”, afirma Gavrila.

INTACT Interactive va lucra in 2009 cu agentiile de publicitate si de media din Romania si va reprezenta peste 80 de site-uri web.

Definita ca “un centru de resurse pentru publisheri si clienti”, agentia
INTACT Interactive propune clientilor servicii precum consultanta de marketing, open accounting (acces permanent la informatie actualizata) si solutii tehnice de ultima generatie (posibilitati de targetare avansata, capacitate de livrare integrate).

Agentia ofera servicii de mobile marketing&advertising, prin intermediul unei plaforme proprii, bazata pe audientele canalelor media ale grupului INTACT (6 televiziuni, 10 publicatii, 2 radiouri, 50 de site-uri).

In ceea ce priveste portofoliul agentiei, Magdalena Zander, director executiv al regiei de vanzari, a precizat ca INTACT Interactive se va axa in principal pe calitatea site-urilor, si mai putin pe numarul acestora, tintind un reach de 20% din piata, in 2009.

La momentul lansarii regiei de vanzari, Zander a precizat ca printre proiectele agentiei pentru 2009 se numara si o deschidere catre antreprenorii din online oferind consultanta, promovare offline si online precum si reprezentare in vederea monetizarii spatiului publicitar, pentru acest segment fiind alocati 2 mil. euro.

Informatia privind parteneriatul dintre Vodafone si regia de vanzari a trustului Intact a aparut sip e blogul lui Orlando Nicoara, director executiv al MediaPro Interactiv (www.orlando.ro). Potrivit acestuia, alte doua site-uri care isi vor internaliza vanzarile de publicitate incepand cu 2009 sunt Adevarul.ro si Click.ro, care renunta astfel la colaborarea cu regia AdEvolution.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri