2 / 5

Criza nu va genera victime in online, ci doar noi oportunitati

Principalele avantaje ale mediului online in fata “tsunami-ului economic” sunt costurile reduse si posibilitatile de masurare, crede Alex Karageorgis. Posibilitatea de a masura ROI-ul va permite publicitarilor sa isi concentreze resursele asupra mediilor care aduc cele mai bune rezultate. In plus, capacitatea publicitatii de a se adapta comportamentului consumatorului va rezulta intr-o mai buna intelegere a acestuia si intr-un volum al vanzarilor superior.

“In opinia mea nu cred ca vom vedea «victime» in online anu acesta. 2009 va reprezenta o provocare in a oferi servicii de inalta calitate si jucatorii care vor reusi acest lucru vor avea rezultate mult mai bune dupa ce aceasta perioada de instabilitate va trece. Este un moment oportun pentru publicitatea online intrucat avantajele sale o vor ajuta sa iasa cu bine din aceasta «furtuna»”, precizeaza Karageorgis.

Potrivit acestuia, criza nu va determina o “migrare” a publicitatii de pe media traditionale spre online, clientii optand in continuare pentru o abordare completa in promovarii produsului.

“In orice plan de media e necesar sa ai o abordare completa a produsului in momentul in care te adresezi consumatorului final. Mix-ul de media va cuprinde toate canalele de comunicare necesare in vederea atingerii planurilor. Vom vedea in continuare o cooperare intre aceste medii, completandu-se reciproc”, sustine oficialul Thinkdigital.

Cu toate ca piata de publicitate online va fi supusa unei presiuni la nivel de pret ca efect al costurilor practicate in media traditionale, Karageorgis considera drept “sigura” cresterea pietei de publicitate online.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri