2 / 5

Cum vad asiguratorii promovarea online

Desi asiguratorii vor miza pe televiziune pentru promovare datorita vizibilitatii pe care aceasta o ofera, varianta promovarii online devine din ce in ce mai atractiva pentru acestia in actualul context economic-financiar.

“Putem confirma cresterea semnificativa a Internetului in mixul de comunicare pentru 2009 fata de 2008. Astfel, exista o pondere medie de 25-30% a online-ului in bugetele totale de marketing alocate in prima jumatate a anului 2009”, a declarat Daniela Dimitriu (foto), directorul departamentului de maketing in cadrul Generali Asigurari.

Luand in calcul diversi factori, ca de exemplu rata tot mai ridicata de penetrare a Internetului in randul romanilor, dezvoltarea tehnologica, targetarea precisa si masurabilitatea in timp real a rezultatelor (iar lista ar putea continua), Internetul este, in opinia Danielei Dimitriu, una dintre componentele cu cel mai mare potential de exploatare in comunicare pentru anul in curs.

“Vom miza pe Internet, dar pe Internetul neconventional, in sensul ca vom testa campanii atipice (out-of-the box) pe mediul online”, subliniaza Dimitriu.

Compania a subscris in primul trimestru un volum de prime brute de 23,8 milioane lei (5,6 mil.euro) pe segmentul asigurarilor de viata, ceea ce reprezinta cu 17,5% mai mult fata de aceeasi perioada a anului precedent.

Generali Asigurari a afisat un profit net de 6,1 milioane de lei (1,4 mil. euro) pentru primul trimestru al acestui an, cu aproximativ 5% mai mic decat cel din trimestrul intai al anului trecut, de 6,4 milioane lei.

La randul sau, pornind de la importanta mediului online si a numarului in crestere a utilizatorilor de Internet nu doar pentru informare, cat mai ales pentru comunicare, Eureko (fosta Interamerican) isi va intensifica eforturile de comunicare cu mass-media, clientii si partenerii in acest mediu. “Scopul fiind sustinerea pozitionarii ca brand dinamic, adaptat contextului local si consumatorului modern”, a declarat Adina Rotileanu, director marketing Eureko Romania. (profil LinkedIn)

Rebrandingul, transformarea in Eureko din Interamerican a numelui companiei a costat 20 de milioane de euro. Campania a inceput in luna februarie a acestui an. (Vezi Interamerican devine Eureko)

Astfel, Eureko va mentine nivelul investitiilor in comunicare la un nivelul necesar, care sa asigure vizibilitate brandului, evaluand eficienta fiecarui canal din mixul de media, indreptandu-se si spre mediul online. Abordarea strategica de comunicare este realizata, potrivit Adinei Rotileanu, pornind de la obiectivele pe termen scurt si mediu si de la bugetele alocate.

“In cadrul mixului de media, televiziunea are, in continuare, prioritate prin vizibilitatea pe care o ofera. In acest an, insa, Eureko a investit si continua investitia si in mediul online, atat in cadrul campaniei de rebranding, cat si in campaniile de produs, alocand aproximativ 7% din bugetul total”, a detaliat directorul de marketing al Eureko Romania.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri