2 / 4

Invent Media: 200.000 euro din publicitate indoor in 2008

Invent Media a inregistrat, anul trecut, afaceri de 200.000 euro din sectorul de publicitate indoor, potrivit lui Eduard Petrescu, desi compania a avut si multe activitati derulate pe partea de advertising.

"In 2009 ne-am propus o crestere de 20%, chiar daca piata publicitatii in ansamblu inregistreaza o scadere. In publicitatea indoor exista inca loc pentru crestere, atat cantitativa, cat si calitativa", sustine el.

In ceea ce priveste profitul obtinut de Invent Media anul trecut, Petrescu nu poate spune decat ca, practic, s-a reinvestit tot ce s-a obtinut ca si venituri in suporturi noi, in extinderea retelei.

"Anul 2009 inseamna tot un an in care investim, drept urmare din 2010, cand se vor optimiza si cheltuielile, vom tinti profitul."

Criza economica actuala afecteaza afacerile companiei in sensul ca plata facturilor de catre beneficiari este intarziata, dar si pentru ca a aparut un nou trend - reorientarea catre alte segmente din economie care nu sunt atat de mult afectate de climatul actual.

"Ca urmare, o prima masura pe care am luat-o pentru a trece peste aceasta perioada face referire la optimizarea costurilor. Apoi, dificultatea companiilor de a plati la timp serviciile furnizate presupune din partea noastra atragerea mai multor clienti astfel incat firma sa nu aiba de suferit din cauza lipsei de cash flow. O alta masura o constituie extinderea catre segmente unde exista cerere ferma, locatii bune solicitate de clienti.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri