2 / 4

Discret, catre consultanta de business

Ogilvy se numara printre putinele grupuri de publicitate care au lansat divizii noi anul acesta. In ianuarie a fost OgilvyInteractive, companie de strategie si creatie online, rezultatul unui joint-venture cu agentia independenta Senior Interactive.

In iunie s-a lansat Mather Communications, o divizie de publicitate care a preluat o parte din clientii Ogilvy&Mather sub un nou management. Grupul Ogilvy Romania a ajuns astfel la 8 companii: Ogilvy&Mather si Mather Communications (publicitate), OgilvyOne (CRM), Ogilvy PR (relatii publice), OgilvyAction (comunicare la punctul de vanzare, sponsorship), OgilvyInteractive (online), Mindshare si Mediaedge:cia (media).

Pana la sfarsitul anului vor mai fi lansate doua divizii. Ambele exista si la nivelul grupului-mama si sunt menite sa ajute business-ul romanesc sa treaca mai usor peste criza, dar sa sustina si dezvoltarea pe termen lung. Iata cum descrie sefa Ogilvy una dintre cele doua viitoare divizii: “E un subiect pe care noi il abordam deja de vreo doi ani, insa acum am adus «know how» mult mai mult, am facut niste parteneriate cu colegii din alte tari, am invatat de la ei, am strans si «credentials» pe subiectul respectiv. E vorba de dezvoltare sustenabila, in zona asta”. O divizie prezenta in alte tari si care s-ar mula descrierii este QCi, specializata in dezvoltarea de programe pentru business-uri sanatoase, prin optimizarea experientei consumatorilor.

Asadar, Ogilvy intra discret in zona consultantei de business, o tendinta pe care Necula o sustine puternic. “In momentul de fata toata echipa mea de management incearca sa intre cat de adanc se poate in cunoasterea business-ului clientului.pentru ca trebuie sa fii capabil sa fii un consultant de business pentru clientul tau. Trebuie sa-ti depasesti atributiile de agentie de comunicare. Daca ramai acolo nu mai e suficient”.

“Trebuie sa fii alaturi de client, sa fii in piata, sa intelegi foarte bine cu ce se confrunta el ca sa fii capabil sa-i oferi o solutie de business. Care poate sa fie orice, nu neaparat o campanie (…) Daca ramanem in lumea noastra de agentii de advertising, viitorul nu stiu cat de bun e ”.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri