3 / 4

Cui ii e teama de Groupon?

Groupon, liderul mondial pe piata site-urilor de cumparare colectiva, isi va face intrarea oficiala in Romania pana la Craciun, spune Cem Tunakan, Managing Director Groupon Romania. Compania de recrutare Lugera & Makler selecteaza in perioada aceasta candidatii pentru patru pozitii vacante la Groupon. Pana acum au ocupat doua pozitii, pentru care au aplicat 1300 de persoane, potrivit lui Florin Ochiana, HR Manager al companiei.

Ce va insemna pentru jucatorii locali intrarea Groupon? “Intrarea numarului unu la nivel mondial categoric va avea un cuvant de spus - si va fi o lupta interesanta. Am insa incredere ca potentialul nostru masiv de promovare online ne va ajuta, in timp, sa facem diferenta in aceasta piata”, spune Mihai Seceleanu, fondatorul Kuponiada.

Roberto Lazarov e mai sceptic in ceea ce priveste impactul Groupon asupra pietei locale. Spune ca in Grecia Groupon n-a reusit sa depaseasca businessul local GoldenDeals si ca, probabil, nici in Romania nu va avea mai mult succes decat proiectele puternice de aici.

“Nu au un avantaj de nume - consumatorul de acasa nu ii cunoaste, poate doar cei «heavy tech», bloggerii si lumea foarte avansata in online stiu ce inseamna Groupon; nu au un avantaj de timp, au venit prea tarziu in piata; nu au un avantaj de dedicatie”, spune fondatorul FunDeal.

“Groupon nu cred ca poate sa afecteze major jucatorii seriosi din piata (cei cu «spate» precum Kuponiada, Fundeal, GoldenDeals, Zumzi). Ba mai mult, intrarea Groupon va populariza si mai mult conceptul”, adauga Matei Pavel, de la cautareduceri.ro.

Insa indiferent de cum se vor descurca jucatorii pe termen lung, Craciunul lui 2010 se anunta cu siguranta bogat in cupoane.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri