3 / 7

Comunicarea impecabila cu clientii - o cerinta primordiala

De-a lungul anilor, inca inainte de a implini 18 ani, romanul a jonglat cu mai multe joburi. Astfel, inainte de a pleca din tara a fost ziarist la Evenimentul Zilei si producator de evenimente la MediaPro. In America, drumul pana la Investment Banking a fost destul de lung, trecand prin mai multe institutii, de la PricewaterhouseCoopers la birourile bancii elvetiene UBS din Londra.

“Am avut ocazia sa lucrez tot felul de joburi de-a lungul anilor si nu a fost greu sa observ ca ma simt in largul meu in locuri cu presiune continua, unde trebuie sa iei decizii rapide si sa pasesti in necunoscut. Investment Banking-ul iti ofera toate acestea si, in plus, un contact permanent cu clientii si potentialii clienti. Si nu e numai un contact telefonic, pentru ca majoritatea clientilor au nevoie sa se intalneasca cu tine personal, sa comunice direct si sa reactioneze rapid la propunerile avansate”, explica romanul.

Despre Freeman&Co, firma unde isi desfasoara activitatea, Tony este foarte incantat si sustine ca vrea sa mai ramana multa vreme aici.

“Clientii nostri sunt invariabil manageri din esalonul de varf al fiecarei firme cu care venim in contact. E vorba de CEOs, CFOs, Board Members, owners si asa mai departe. Datorita segmentului pe care e specializata firma mea, noi, spre deosebire de alti bancheri de investitii, suntem confruntati cu clienti mult mai sofisticati care inteleg perfect fortele care actioneaza pe pietele de capital si asteptarile lor sunt pe masura. Orice greseala, cat de mica, e observata in foarte scurt timp si in consecinta presiunea de a da ce ai mai bun e absolut permanenta”, spune Tony Romani.

Comunicarea cu clientii trebuie sa fie in permanenta la standarde foarte ridicate, indiferent de moment sau de loc, pentru ca orice eroare minora ii poate da unui client sofisticat senzatia ca nu poate avea incredere deplina.

“Cand se intampla acest lucru, relatia profesionala si sansa de a duce la bun sfarsit o tranzactie scade proportional cu dimensiunile erorii. In plus, noi nu ne facem nici un fel de reclama si importanta unui client satisfacut e mai presus de orice. Renumele firmei e, de asemenea, un aspect important in tot ceea ce facem si nimeni nu poate face rabat”, a mai explicat acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri