2 / 4

Motivatiile proiectului de expansiune

In procesul de rebranding, specialistii au fost ajutati si de consilieri in domeniu, dar, in prezent, comunicarea se limiteaza la mediul online.

“Dorim sa le facem tranzitia usoara clientilor actuali, cu facilitati de tranzactionare suplimentare si o noua modalitate de educare financiara, prin seminarii tinute online, la care clientii pot participa de acasa”, a explicat managerul Tradeville.

Biciu ne-a explicat ca expansiunea nu are ca unica motivatie interesul investitional al clientilor romani, desi acesta exista. “Noi oferim tranzactii la Bursa din Bulgaria intr-o alta formula, inca de acum cativa ani, cand numarul de IPO-uri de la BVB era foarte mic si clientii nostri erau interesati de ofertele de pe Bursa din Sofia. Piata din Serbia este inca la inceput, dar exista potential si multe companii interesante pe care clientii nostri le vor descoperi”.

Astfel, un al doilea motiv pentru care Tradeville vizeaza extinderea teritoriala este valorificarea expertizei echipei si pe alte piete.

“Vrem sa fim prezenti si in alte tari si sa ne adresam clientilor din acele tari oferindu-le intreaga paleta de instrumente (incluzand actiunile si derivatele romanesti), plus bursa din tara respectiva. Astfel, pe de o parte oferim clientilor romani mai multe servicii si pe de alta parte extindem clientela careia ne adresam”, a explicat Mihaela Biciu.

In prezent, Tradeville are in jur de 5500 de conturi active.

Compania isi propune ca in trei ani sa devina lider in tranzactionarea online in toate tarile in care intra si sa aiba cel putin jumatate din clientii care tranzactioneaza online.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri