4 / 5

In ciuda crizei, compania si-a prognozat afaceri in crestere

Pe o piata de procesare a PVC-ului de maxim 50.000 tone intr-un an de criza, compania si-a bugetat o cifra de afaceri de 213,18 milioane lei, in crestere cu 9% fata de anul precedent.

Aceasta crestere a afacerilor este pusa pe seama cresterii cotei de piata, ca urmare a introducerii in portofoliu a unor noi produse si a unor proiecte de dezvoltare, sustine Florin Urite.

“Anul acesta compania a demarat productia si a lansat pe piata camine de vizitare, tevi corugate PP – fiind singurul producator de pe piata locala, in acest moment, profile ecologice pentru tamplarie PVC, camine de apometru si rezervare de polietilena”, afirma directorul general al Teraplast.

Totodata, anul acesta compania a adoptat doua noi obiecte de activitate: colectare de deseuri nepericuloase si recuperarea materialelor reciclabile sortate.

“Noile obiecte de activitate au fost introduse pentru a reglementa activitatea noastra proprie, care implica si cele doua noi operatiuni. Nu vorbim aici de realizarea acestor activitati la nivel industrial, fiind doar un serviciu pe care il oferim clientilor de pe segmentul de profile”, afirma reprezentantul Teraplast.

Compania preia deseurile rezultate din constructia tamplariei termoizolante si le recicleaza, materialele obtinute fiind ulterior folosite pentru fabricarea suportilor pentru ambalare, ne-a explicat el.

Portofoliul de produse ale grupului acopera toata gama instalatiilor (mai putin cele de incalzire si ventilatie), permitand vanzarea de sisteme complete de solutii.

Gama de produse Teraplast este structurata pe noua sisteme: de alimentare cu apa, sistemul de canalizari exterioare, de canalizari interioare, de decoratiuni si amenajari interioare si exterioare, profile PVC pentru tamplarie, granule din PVC, sistemul de cahle din teracota, sistemul electric si sistemul TeraGlass (ferestre si usi din PVC si aluminiu).

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri