3 / 4

Primul an de criza, primul an al Explore Asset Management

In urma cu un an, Tudorescu spunea, intr-un interviu acordat Wall-Street dupa lansarea companiei, ca in piata de servicii de investitii se simte nevoia unor produse personalizate, abordarea “1 la 1” fiind in ton cu cerintele si contextul pietei.

Acum, directorul Explore spune ca nu au fost schimbari radicale in strategiile si targeturile initiale.

“Inca de la lansare, am targetat un public orientat catre actiuni dar si catre instrumente cu venit fix. Astfel, clientii au putut sa isi diversifice portofoliul si au gasit la noi abordari flexibile. Ideea de a personaliza a prins bine, pentru ca am strans clienti din foarte multe zone”.

Cea mai mare provocare in acest business a fost de a aduce clienti in piata si de a ii convinge sa intre in anumite momente, cand increderea in zona financiara era la pamant.

La inceputul anului, Explore avea un target de 4 milioane de euro active administrate in 2009. Tudorescu spune ca este posibil ca 2009 sa se incheie cu o valoare totala de 2 milioane, existand un decalaj fata de asteptari.

“Nu au fost schimbari radicale, doar indeplinirea tintelor este mai lenta decat estimam, dar parcurgem etapele pas cu pas si ne crestem baza de clienti”, spune Tudorescu.

In acest moment, Explore colaboreaza cu mai multe banci si societati de servicii de investitii financiare, fara a fi in concurenta.

“Astfel, exista beneficii reciproce si in interesul clientilor. Se poate creste foarte mult si pe acest model de parteneriate, mai ales ca noi ne plasam intre piata monetara si brokeraj, plasand fondurile optim, acolo unde doreste clientul”, conchide Cristian Tudorescu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri