3 / 4

Proprietarii trebuie sa uite contractele de 10 ani

“In acest moment, proprietarii trebuie sa uite contractele de 10 ani de zile sau mai mult, si sa ia in calcul ofertele financiare bazate pe combinatii de chiriile procentuale si fixe. Pana acum acestea erau folosite de catre un numar mic de proprietari si mai mult in cazul chiriasilor ancora”, se arata in raportul The Advisers.

Schimbarea cea mai importanta care trebuie sa aiba loc insa este la nivel de perceptie, in mintile oamenilor, concluzioneaza raportul companiei. Cu cat jucatorii din piata de retail isi vor da seama mai curand ca lucrurile nu mai sunt la fel ca inainte, cu atat solutiile vor veni mai rapid.

“Diferentierea unui spatiu poate fi facuta si prin amenajarea interioara sau prin genul de evenimente organizate pentru a promova centrul si pentru a mari numarul de vizitatori. Mai mult ca niciodata, spatiile trebuie sa spuna o poveste, sa te invite sa petreci mai mult timp acolo, chiar daca cu o cafea”, a incheiat consultantul The Advisers.

Departamentul de retail al companiei The Advisers este coordonat de Monica Barbu, cea care a condus acelasi departament si in cadrul companiei Colliers International.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri