3 / 5

Magazinele temporare, cel mai nou trend

De curand, in fostul magazin Versace Jeans a fost deschis primul magazin de tip pop-up din Romania, tranzactia de inchiriere fiind intermediata de compania de consultanta imobiliara King Sturge. Magazinul, Syoss Hair Academy, lansat de Henkel, va functiona in spatiul de pe Calea Victoriei pentru o perioada de 30 de zile.

“Am putea asista si la alte astfel de deschideri, un avantaj important fiind faptul ca in spatiul inchiriat se pot organiza testari de produse, conferinte de presa, concursuri, la care se adauga outdoor-ul gratuit. Deschiderea unui magazin pop-ul este recomandata pentru orice companie care vrea sa lanseze un nou produs sau o noua colectie”, spune Carmen Ravon (foto), de la King Sturge.

Magazinele pop-up sunt magazine care se deschid pe o perioada limitata, de la o zi pana la 30 de zile, de catre retaileri sau non-retaileri. Avantajele acestui tip de magazin sunt efectul de «buzz», crearea sentimentului de «nou», de exclusivitate si elementul surpriza caracteristice unei promotii.

De obicei, un pop-up store este mai putin costisitor fata de o reclama la televiziune, iar efectul este acelasi, spune consultantul. Costurile unui astfel de magazin variaza in functie de starea in care este preluat spatiul inchiriat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri