2 / 5

Nicolaescu, ArboInteractive: Muta focusul de pe idee catre asigurarea veniturilor

Clement Nicolaescu, marketing manager la agentia ArboInteractive, spune ca atunci cand business-ul “scartaie” din punct de vedere al veniturilor, “oricata incredere ai avea in ideea ta, este momentul sa schimbi putin focusul de pe «ideea in sine» catre obiectivul de a asigura veniturile necesare”.

Nicolaescu considera ca in acel moment nu mai este prioritara punerea in aplicare a ideii “asa cum crezi tu”, ci este prioritara punerea in aplicare a ideii astfel incat sa asigure veniturile necesare pasilor urmatori. “Altfel, in scurt timp, nu vor mai exista «pasi viitori» din lipsa de resurse”.

El recunoaste ca in toate proiectele sale a avut momente dificile, in care necesitatea resurselor prima in fata dezideratelor initiale din momentul planificarii. “De fiecare data solutia a fost alta dar elementul comun a fost sa imi recalibrez ideea gandindu-ma ca poate nu m-am suprapus 100% cu asteptarile potentialilor clienti pana in acel moment”, spune el.

O alta varianta ar fi transformarea business-ului intr-un ONG cu obiectiv punerea in aplicare a ideii de baza fara focus pe aritmetica de business, spune Nicolaescu.

El considera ca atat consultantii financiari cat si prietenii care au experienta de business “sunt la fel de eficienti daca ii privesti ca sursa de feedback si sugestii, asumandu-ti insa responsabilitatea deciziei finale in care poti, sau nu, sa tii cont de sugestiile exterioare”.

Ideile cele mai bune de afaceri ii vin atunci cand citeste. “Mi-am format obisnuinta sa le notez pe manseta cartilor. Mai nou, le notez in Kindle”, spune el, zambind.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri