4 / 10

Cateva strategii de brand pentru afacerea ta

De cele mai multe ori, antreprenorii sunt entuziasti si optimisti cand pornesc o afacere si nu de putine ori se lovesc de provocari care ii fac sa realizeze ca lumea afacerilor nu-i pentru oricine. O greseala frecventa in randul acestora este ca nu aloca timpul si resursele necesare dezvoltarii unei strategii de brand.


Fara a intra in strategii de marketing si de business (desigur, toate sunt corelate cu branding-ul), va prezentam cateva strategii de brand aplicate in randul companiilor (nu doar cele la inceput de drum) si pe care le recomandam antreprenorilor:

Strategia de brand engagement


Aceasta strategie de brand presupune loializarea si transformarea angajatilor in ambasadori ai brandului. Membrii echipei tale, chiar daca este o firma mica, la inceput, pot deveni voci ale brandului tau si pot transmite mai departe valorile si oferta ta. Pana la urma, cine este mai potrivit decat tu si echipa ta pentru a promova brandul?

Aliantele strategice


O alta strategie, practicata in piata romaneasca si nu numai, este cea bazata pe aliante, care fac ca produsul pe care il oferi sa ajunga mai repede, mai sigur sau exact la publicul pe care il tintesti prin intermediul unor parteneri strategici. Aceasta strategie presupune incredere intre parteneri si o aliniere a valorilor de ambele parti.

Strategia de co-branding


Oarecum asemanatoare cu strategia bazata pe aliante, acest tip de strategie se refera la realizarea de parteneriate cu companii si startup-uri din piata care ofera produse complementare ofertei tale, dar care, in final, se adreseaza aceleiasi audiente.


Citeste articolul integral AICI.


Sursa foto: Dreamstime

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri