2 / 6

Afacere cu automat de flori

Chiar daca nisa florariilor a cunoscut o dezvoltare accelerata in ultimii ani, multe dintre ele extinzandu-se si in mediul online, poti veni cu ceva inedit si in aceasta piata. Exista idei de afaceri conventionale, care se construiesc si se dezvolta fara ca antreprenorul sa isi asume prea multe riscuri, si exista idei de afaceri iesite din tipar, cu care antreprenorul iese din anonimat, care fascineaza consumatorii. VITRIA face parte din a doua categorie de business, vinde buchete si aranjamente florale intr-un mod neconventional, printr-un automat de flori.


Un astfel de business necesita o investitie cuprinsa intre 25.000 si 30.000 de euro, suma alocata in mare parte pe echipamente si dezvoltare conceptului de automat de flori.


Beneficiul unui astfel de business este ca iti poti amplasa automatele in zonele cu vad comercial. De exemplu, primul automat VITRIA a fost amplasat la parterul Mega Image Concept Store Baneasa din Bucuresti, in mai 2017. Tot atunci au aparut si primii clienti. Zona aleasa este foarte animata si cu un profil de consumator pe care antreprenorii l-au targetat inca de la inceput.


Automatul de flori satisface nevoia consumatorilor activi, carora nu le place statul la coada, care vor sa aiba controlul asupra deciziilor de achizitie si care apreciaza beneficiile tehnologiei.


O provocare constanta pentru acest business este sa mentina proaspete buchetele si aranjamentele florale din automat, iar aici ar trebui sa intervina tehnologia care sta la baza echipamentului.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri