1 / 6

Cupio - afacere cu cosmetice de peste 6,5 milioane euro

Raluca si Razvan Stefanescu, doi tineri din Timisoara, puneau bazele unei afaceri cu produse cosmetice in 2012, in Timisoara, in urma unei investitii de 10.000 de euro. Au inceput sa vanda online oje si lacuri de unghii importate din diverse tari. Cinci ani mai tarziu, Cupio a ajuns sa se extinda in mediul fizic cu 5 magazine, sa isi diversifice gama de produse si sa bifeze vanzari de 6,5 milioane euro.

Inainte de Cupio, Raluca, absolventa de stiinte economice, lucra in vanzari, la o multinationala, iar Razvan, cu studii de turism la baza, detinea un magazin intr-un complex din Timisoara. In 2012 s-au decis sa deschida un magazin online, intuind potentialul e-commerce-ului si dezvoltarea pe care urma sa o aiba. Au inceput sa comercializeze oje si lacuri pentru unghii; visul Ralucai era de a deschide magazine Cupio in mallurile din Romania, iar al lui Razvan – de a face Cupio un brand international si sa demonstreze ca si in Romania se poate face business.

Dupa doar un an de functionare pe piata romaneasca, Cupio numara 7 angajati, 3 magazine si o cifra de afaceri de 120.000 de euro. „Tot succesul pe care il avem astazi a presupus munca, implicare si sacrificii, inclusiv in viata personala, pentru ca am pierdut sirul zilelor in care am stat pana tarziu la birou. La inceput, cand echipa era formata doar din cateva persoane, stateam aproape zilnic peste program, de multe ori si pana la 1-2 noaptea. Ajungeam acasa, faceam un dus, dormeam cateva ore si, a doua zi dimineata, mergeam inapoi la lucru. Bucataria de acasa poate nu o foloseam chiar si o saptamana. Era la ordinea zilei sa comandam mancare la birou. Nici in ziua de azi nu este simplu si probabil nu va fi usor nici peste 10-20 de ani. In fiecare zi avem parte de provocari noi si decizii care contribuie la viitorul brandului”, spune Raluca.

Una dintre principalele provocari la inceputul Cupio a fost gasirea furnizorilor; in prezent produsele fiind importate de la 100 de parteneri din 15 tari din Europa, America de Nord si Asia. Daca in 2012 afacerea pornea doar cu produse pentru unghii, intre timp portofoliul Cupio a ajuns sa includa si produse de make-up, ingrijire personala si dotari pentru saloane.

Poti citi intreaga poveste Cupio AICI.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri