2 / 6

bigstep, afacerea cu incaltaminte pentru copii de 1,2 milioane euro

Petrisor Vaida, un antreprenor din Cluj, a pus bazele unui business cu incaltaminte pentru copii dupa ce a devenit parinte si s-a confruntat cu o lipsa de astfel de produse . A pus bazele bigstep, magazin ce importa branduri de incaltaminte pentru copii si care a ajuns in 7 ani la afaceri de un milion de euro si o retea nationala de 5 magazine.

„Inspiratia de business a venit ca urmare a, probabil, uneia dintre cele mai importante schimbari din viata mea si am avut norocul sa ma lansez pe piata intr-un moment in care retailul abia incepea sa se dezvolte. Experienta mea profesionala a fost atunci dublata de tot ceea ce invatam eu insumi ca parinte, ceea ce m-a ajutat sa inteleg publicul nostru tinta. Pentru a ajunge aici, am invatat mult prin practica, iar atunci cand am simtit nevoia sa consolidez, am inceput un program de MBA care sa imi ofere structura necesara dezvoltarii si scalarii businessului”, povesteste Petrisor Vaida despre inceputurile businessului.

Ideea de a pune bazele unei afaceri cu incaltaminte pentru copii i-a venit in timpul unei vizite in strainatate, unde a descoperit un business asemanator, neacoperit la acel moment in Romania, in 2011, cand retailul se redefinea in centre comerciale, iar dinamica industriei nu corespunea neaparat cu cerintele furnizorilor cu care isi dorea antreprenorul sa colaboreze.

A lansat primul magazin bigstep in centrul comercial Polus (actual VIVO!) din Cluj Napoca, avand o suprafata de 147 metri patrati – mult prea mare pentru capacitatea de administrare si de mentinere a stocului in acel moment – in urma unei investitii de 120.000 de euro.

“Abia atunci, luand contact direct cu consumatorii nosti, am inceput sa le intelegem cu adevarat nevoile, precum si tendintele pietei, de la care am pornit cautarea producatorilor si marcilor care satisfaceau cel mai bine cererea”, spune antreprenorul.

Poti citi in continuare despre bigstep AICI.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri