3 / 5

'Suntem intr-o etapa in care cheltuim bani, urmand ca, pe viitor, sa si facem bani'

IpoteciDirect a cheltuit, de la lansare, foarte multi bani pe dezvoltare, si, tocmai de aceea, compania nu isi propune sa faca profit in primii doi ani de existenta pe piata.

“IpoteciDirect, ca orice afacere care se construieste in piata, trebuie sa se valideze, sa creasca, iar abia dupa aceea ar trebui sa se gandeasca sa faca profit. Suntem intr-o etapa in care cheltuim bani, urmand ca, in viitor, sa si facem bani”, opineaza builder-ul companiei.

Compania are clienti care fac parte din doua categorii. Acestia sunt fie oameni de afaceri, care cumpara si vand terenuri sau case si imprumuta sume mai mari decat in mod obisnuit (in valoare de jumatate de milion de euro), fie clienti ai creditelor ipotecare clasice, a caror suma imprumutata se invarteste in jurul valorii de 100.000 euro, dupa cum arata Ardeleanu.

“La inceput, au predominat clientii care imprumutau sume mai mari, pentru ca, intrand pe piata, IpoteciDirect a dat dovada ca este un jucator care acorda interes serviciilor pe care le intreprinde si, de aceea, serviciile companiei au fost cautate in special de persoane obisnuite cu acest sistem. Ulterior, pe masura ce ne-am asezat in piata, aceasta proportie a inceput sa se schimbe”, mentioneaza acesta.

Numarul de clienti care imprumutau credite clasice a inceput sa fie mai mare dupa ce, intial, in primele doua luni de activitate, compania realizase contracte de credite in valoare de 2,6 milioane euro.

Totodata, numarul clientilor nu este relevant, dat fiind faptul ca la IpoteciDirect apeleaza si persoane care sunt consiliate, dar care nu intermediaza credite, in mod obligatoriu.

“Incercam sa cream pentru clienti o viziune de perspectiva si avem in vedere pentru aceasta o ecuatie a finantarii noastre, pe care o spunem fiecaruia in parte. Aceasta face apel la trei vectori: pretul finantarii, timpul de acordare a creditului si gradul de risc, care a devenit, in momentul de fata, cel mai important vector”, dupa cum explica Vlad Ardeleanu.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri