4 / 5

Planuri de viitor: ore de escalada in facultati si licee

Tinerii au demarat o campanie de marketing in Brasov, adresata pasionatilor de sporturi, alpinistilor, dar si celor care iubesc muntele. Primii vizati sunt, bineinteles, tinerii si copiii.

“Promovarea trebuie sa atinga un segment specific din piata si am conceput o campanie de marketing axata in jurul acetor idei. Am montat afise si pliante in zonele cu trafic intens de tineri, la cluburile de munte si in magazinele cu specific”, a spus managerul Natural High.

Promovarea s-a facut si prin activitatile desfasurate la fata locului, cu panouri mobile si prin cursuri adresate copiilor. Investitiile se vor cifra pana la 10% din profitul lunar, plus suma de 5.000 de euro investita initial.

In viitor, initiatorii proiectului si-ar dori ca escalada sa fie accesibila si in timpul orelor de sport din cadrul facultatilor si liceelor, iar mediatizarea afacerii sa fie realizata si prin evenimentele sportive deja consacrate la nivel national.

“Vom incerca sa includem in orele de sport ale liceelor si facultatilor ore de escalada. Vom organiza Cupa Presei, Cupa Liceelor si alte concursuri din circuitul national si in viitor si international”, a mentionat Micu.

Momentan, afacerea cu escalada va ramane la Brasov (foto), existand planuri de a se construi o sala dedicata special acestui sport, cu fonduri externe europene. “Doar in Brasov, vom face o propunere primariei, pentru a concesiona spatiul pe care sa construim”, a incheiat acesta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri