3 / 5

'Mall-urile devin un concurent puternic pe piata actuala a cluburilor de biliard'

Cand a deschis clubul, Udriste afirma ca mai existau doi concurenti mai mari pe piata, restul fiind prea mici pentru a-i lua in considerare. In prezent insa, exista in jur de 5-6 cluburi rivale, intre care se numara si IDM sau Texas, care, spre deosebire de London, nu sunt dedicate exclusiv biliardului.

"Cine are un spatiu mai mare isi poate permite sa puna la dispozitia consumatorilor si jocul de bowling. Acesta si biliardul merg mana in mana cand e vorba de o singura locatie destinata mai multor sporturi", considera Udriste.

In plus, mall-urile devin un concurent puternic pe piata actuala a cluburilor de biliard, intrucat numarul acestora este in crestere, cel putin la nivelul Bucurestiului.

De aceea, seful London Club incearca sa se extinda si in tara, mai ales pentru ca "brandul clubului este cunoscut si in alte orase din afara Bucurestiului, datorita concursurilor pe care le-am organizat.”

Singurul inconvenient al extinderii clubului ar parea acela ca trebuie platita o chirie. "Luand in considerare nivelul la care au ajuns chiriile, este greu sa platesti in avans pe o perioada mai mare de cinci ani, de exemplu", afirma Udriste. In prezent, clubul plateste pentru sediul din Lahovari o chirie lunara de aproximativ 13.000 euro.

In plus, daca ne uitam putin si la gradul de extindere al mall-urilor din tara, putem spune ca, in curand, si numarul acestora va fi la fel de mare ca al celor din Capitala, iar atunci numarul rivalilor va fi destul de mare si nu vom mai putea concura pe piata. Totusi, patronul London Club se afla in discutii pentru a se extinde in doua orase din provincie (Alba Iulia si Cluj), alese strategic in vestul tarii, acolo unde nu exista atat de multi jucatori pe piata. Ideea de extindere nu este aceea de a intra pe o piata concurentiala, ci pe una libera, in orase mai mici, unde sa nu deranjeze alti investitori si sa poata face performanta.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri