3 / 6

Cum gandeste agentia Thinkdigital in termenii publicitatii online

Majoritatea persoanelor carora li se adreseaza cei de la Thinkdigital au un bagaj de cunostinte mai mare, iar asta se intampla datorita faptului ca majoritatea site-urilor pe care le opereaza sunt in limba engleza. Nu oricine cunoaste, are acces si este interesat de astfel de site-uri, spune reprezentantul agentiei.

Potrivit lui Adrian Stanescu, in 2009, agentia de publicitate online va exploata si segmentul de e-commerce. “Din octombrie am inceput sa ne intalnim cu jucatorii din acest domeniu pentru a le prezenta oferta noastra”, declara el.

Tot din 2009, Thinkdigital va introduce si servicii de CPA (cost per acquisition) si se va axa, pe langa jucatorii din comertul online autohton, catre site-urile de pariuri sportive si in jocurile online. Vanzarea de publicitate in jocurile online este unul din planurile de viitor pe care le are compania, plan ce nu a fost dezvaluit pana acum. “Suntem in curs de a lansa un parteneriat cu Real Games, iar in acest mod vom avea posibilitatea de a vinde publicitate si in jocurile online”, marturiseste Stanescu.

Thinkdigital are posibilitatea de a livra reclame in jocurile online, deocamdata, prin console – Playstation si Xbox –, insa nu si in Romania (sistemul functioneaza in Germania si Franta, in general in tarile din Europa de Vest). “Intentionam sa introducem aceste servicii si la noi”, spune el.

De asemenea, probabil ca din 2009 vor intra si pe un alt segment de piata, si anume mobile Internet-ul. Agentia are produse care se adreseaza serviciilor de mobile Internet, si anume Eyeblaster, insa nu a derulat pana in prezent nici o campanie pe aceasta zona.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri