5 / 6

Thinkdigital vrea sa creasca pe teritoriul Romaniei cu 150% in afaceri in 2009

Thinkdigital, retea est-europeana de publicitate online, s-a lansat la inceputul anului trecut si in Romania, pentru a consolida pozitia pe care o are pe piata din aceasta parte a continentului si a atras pe parcursul lui 2008 investitii totale de 300.000 euro, astfel ca in primul semestrul s-au cheltuit 100.000 euro, iar in semestrul doi s-au adaugat restul, de 200.000 euro.

Compania are, in prezent, 5 angajati si doreste sa-si mareasca echipa cu inca doua persoane de la inceputul acestui an.

Grupul de publicitate online estima pentru finele anului trecut afaceri in valoare de 200.000 euro si prognozeaza, pentru 2009, venituri in crestere cu 150%, pana la 500.000 euro.

Pe piata din Romania, unde populatia atinge aproximativ 20 de milioane de locuitori, din care un procent de 35% (7 milioane de locuitori) utilizeaza Internetul, Thinkdigital ajunge la aproximativ 40% dintre acestia (2,8 milioane de romani) prin platformele pe care le controleaza: Microsoft Advertising, MySpace si Oridian. Reteaua Oridian, care furnizeaza solutii de media online, este compusa din 296 de site-uri premium, printre care se numara si eBay, facebook, iMDb, Reuters, The New York Times si altele.

Thinkdigital este partener Eyeblaster si Atlas Solutions, liderii globali in servicii integrate de marketing direct. Reteaua de publicitate online ofera o suita de servicii tehnologice, de advertising si marketing si are ca si clienti companii de talie internationala, cum sunt Microsoft, Cosmote, Nokia, Vodafone, Orange, Coca Cola, Unilever, P&G, Romtelecom, KFC, Nestle, Opel, Toyota, Alpha Bank, Citigroup, Bet 365 si altele.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri