3 / 5

Cel mai mult a investit emotional in business-ul sau

In ceea ce priveste investitiile realizate in business-ul sau, Dragomir spune ca nu a facut niciodata un calcul exact al acestora. “Investitile sunt minime, nu se ridica la sume impresionante, cel mai mult insa investesti emotional.”

In curand, aceasta va lansa si un spatiu virtual pentru a-si vinde creatiile, intrucat este absolut necesar sa le ofere clientelor aceasta optiune, de a-si alege accesorile si online, mai ales pentru cele din provincie - care sunt intr-un numar destul de mare mare.

“Un magazin virtual poate costa intre 500 si cateva mii de euro si asta daca iti propui sa functioneze si intr-un circuit international”, spune ea. De aceea, investitia pe care o va face pentru magazinul online nu are, deocamdata, o valoare exacta.

Pentru a maximiza numarul de clienti si afacerile sale, Kristina Dragomir a inceput colaborarea cu diverse magazine din Bucuresti si din tara, printr-o serie de accesorii-viziuni pentru noile sezoane.

“Am inceput deja cu magazinul Conformist din Mario Plaza - Dorobanti pentru brandurile Marithé+François Girbaud si Ivan Grundahl, L'armoire, Showroom Maria Lucia Hohan si Concept Store Mircea Barbulescu – Craiova”, adauga ea.

Din afacerea pe care o are, Dragomir castiga destul cat sa poata considera aceasta activitate un business.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri