4 / 5

Design-ul de palarii are tot mai multe cereri, in ciuda crizei

Kristina Dragomir sustine ca afacerea sa nu este afectata absolut deloc de criza economica actuala.

“Design-ul de palarii pe care il creez a venit ca o completare si o continuare fireasca a colectiilor de acessorii vestimentare create in studioul Dog Work. Acest design de palarie este insa un teritoriu cvasi-neexplorat al modei romanesti contemporane, drept pentru care in ultimele luni abia mai facem fata cererilor”, declara designer-ul.

Referitor la planurile de viitor pe care le are, Dragomir spune ca se pregateste pentru o expozitie de pictura combinata cu fotografie si palarii tratate ca obiecte sculpturale avand ca tema Palaria = Magia. Cel mai probabil, aceasta expozitie va avea loc in toamna.

Cat despre angajatii pe care ii are, numarul acestora va creste firesc, insa treptat. “Avem cateva oferte venite din spatiul international. Daca vom agrea aceste contracte, automat va trebui sa crestem si volumul de munca si numarul de angajati”, mentioneaza artistul.

In plus, in viitorul apropiat, aceasta vrea sa publice un manual cu rol educativ despre contextul importantei pe care o are in zilele noastre brand-ul personal, si despre cum trebuie sa ne eliberam in primul rand de banalitatea conventionalului si a uniformitatii printr-un singur accesoriu - palaria.



Inapoi la articol

Setari Cookie-uri