2 / 5

Mistery shopping in telecom

Pentru ca inca nu aveau clienti suficienti pentru training, in 2005 au acceptat o oferta din partea Orange pentru a furniza operatorului de telefonie mobila servicii de mistery shopping.

Cei de Orange doreau ca in aproximativ o luna sa fie evaluate in jur de 2.000 de persoane care lucrau in peste o mie de locatii din 200 de orase."Ei s-au adresat companiilor mari si nu au gasit serviciul acesta si asa au ajuns la noi. Noi nu aveam o oferta de genul acesta, dar am acceptat pentru ca era un client foarte important pe care urma sa-l trecem in portofoliu".

Chiar daca la prima vedere s-ar putea spune ca financiar nu au avut de castigat din contractul cu Orange, evaluarile fiind facute la niste preturi foarte mici, parteneriatul i-a ajutat foarte mult.

"Noi nu reuseam sa avem clienti pentru ca toti ne intrebau cu cine am mai lucrat si daca tu spuneai ca ai facut training intern nu erai foate convingator", explica Bazavan.

Pentru ca acel proiect a avut succes, cei de Mind Express au evaluat si alti dealeri Orange, iar in 2006 au avut un nou client pe zona de mistery shopping: lantul de farmacii City Pharma. Cu ajutorul a 50 de persoane pe care le-au gasit prin relatii personale au evaluat in jur de 100 de farmacii.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri