2 / 3

Tinta pentru 2009: Afaceri de 5 mil. euro

Family Frost face parte din Eismann Group care, sub acest brand, acopera Austria, Belgia, Franta, Germania, Italia, Olanda, Spania, Elvetia si Luxemburg. Conceptul de afacere provine din Germania, unde Family Frost a fost infiintata in anul 1990.

Modelul este acelasi pentru toate tarile in care compania activeaza sub acest brand, si anume Cehia, Spania, Portugalia si Ungaria. Distributia se face in acelasi mod in toate tarile, dar exista, cum este si normal, adaptari locale in ceea ce priveste sortimentul.

"In Romania, traseele pe care lucram sunt standard si le acoperim o data pe saptamana, astfel incat ajungem la clienti in aceeasi zi, la aproximativ aceeasi ora, saptamanal. Lucram 6 zile pe saptamana, mai putin lunea si nu functionam pe baza de precomanda", arata Radulescu.

Anul trecut, Family Frost a realizat o cifra de afaceri de 2 milioane euro, iar pentru anul in curs are estimate vanzari de 5 milioane euro.

Per total in 2009, cresterea va fi cel putin dubla fata de anul trecut, evolutia datorandu-se acoperirii de noi locatii.

"Chiar daca anul acesta puterea de cumparare a mai scazut, lucru semnalat de foarte multe companii, pentru noi cel mai important lucru este faptul ca ne-au ramas alaturi clientii pe care ni i-am format. Pentru ei am creat si o campanie de fidelizare, strategia noastra fiind atat castigarea de clienti noi cat si pastrarea celor existenti", conform reprezentantului companiei.

Din octombrie 2009, Family Frost va adauga in portofoliul de produse 40 de sortimente congelate noi – legume, fructe, produse de patiserie, produse din carne, pizza si specialitati de Craciun.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri