4 / 7

Competitivitate pe outgoing si destinatii... altfel

Anul trecut, o data cu schimbarea conducerii, agentia a adoptat o noua strategie care continua diversificarea serviciilor turistice de nisa. De aceasta data, miza este outgoing-ul.

“A fost decizia din 2007 sa infiintam un departament de outgoing. Pana acum nu am avut un astfel de departament, agentia fiind axata pe alte servicii. Ne-a motivat piata si trendul, faptul ca un numar din ce in ce mai mare de romani decid sa calatoreasca in afara granitelor in concediu. Este pacat ca agentia sa nu aiba si un astfel de departament”, a spus Albu.

Compartimentul de outgoing, desi intr-o faza incipienta in 2007, se va relansa in toamna, cu oferte care tintesc clientii middle si high-class. “Ne-am stabilit ca strategie sa oferim programe turistice pentru romani de la un nivel peste medie, spre lux tailor-made, create in functie de profilul clientilor. Nu ne-am propus sa facem turism de masa, este greu sa concuram cu firmele specializate pe acest lucru care au chartere etc”, a continuat managerul Visit Romania, precizand ca exista deja clienti care apeleaza la agentie pentru excursii individuale pe destinatii europene si exotice, implicand si cererea de avioane private sau limuzine de lux.

Agentia nu va concura direct cu agentiile de turism din top 3, dar nici nu isi doreste acest lucru. Planurile pentru toamna 2008 indica o atentie sporita pentru destinatii mai putin frecventate de romani in prezent, propunand educarea gusturilor publicului roman care isi permite o vacanta intr-un loc mai aparte.

“Suntem constienti ca o astfel de activitate nu poate concura cu celelalte agentii, noi suntem cunoscuti mai mult in afara decat in Romania pe partea de incoming si evenimente sportive”, considera Albu, care va lansa anul vitor oferte pentru Cancun si Punta Cana (Republica Dominicana), pentru destinatii exotice ca Dubai, iar in Europa pentru Austria.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri