Pasul urmator -  Asocierea agentiilor locale cu tour operatori din afara
De la incoming si sport la corporate travel si outgoing
Scadere de 25% a vanzarilor in acest an
Competitivitate pe outgoing si destinatii... altfel
Turismul romanesc, influentat de trend
Vanzare doar cu conditia pastrarii managementului
6 / 6

Vanzare doar cu conditia pastrarii managementului

Agentia este momentan in mainile a sase actionari, persoane fizice romane (n.r – printre care Albu si Teodoru ), fiecare cu o cota egala, plus o echipa de 35 de angajati. Atractivitatea turismului, cel putin in urmatorii trei ani, care va genera schimbari prin intrarea mai multor tour operatori straini, va avea si o influenta asupra Visit Romania, una din cele mai longevive agentii romanesti. Vor fi strainii interesati de agentia de nisa sau vor exista fuziuni interne cu alte agentii din piata?

“Nu am primit oferte de cumparare din Romania, doar din afara. Au fost discutii cu cateva firme mari, deocamdata nimic concret. As accepta sa vand cu conditia pastrarii managementului. Ideea nu este ca vinzi afacerea, este vorba de o continuitate a afacerii sub o alta forma, la un alt nivel, mult mai inalt”, explica managerul Visit Romania.

Nivelul inalt se refera si la deschiderea unor noi orizonturilor pentru agentiile de turism romanesti. “Fiecare incearca sa aduca afacerea la un nivel inalt, pentru a negocia de pe o pozitie inalta asocierile cu turoperatorii externi. Nu vin ei sa faca turism in Romania, ei vin cu alta logistica si piete de desfacere”, incheie Albu, insistand inca o data pe intervalul 2009-2012 si mutarile spectaculoase ce vor veni dupa episodul Happy Tour-GED Eastern Fund II de anul trecut.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri