2 / 5

Marile lanturi ies la cumparaturi

Cu o prezenta destul de modesta pe piata hoteliera locala, Hilton vrea sa profite de scaderea preturilor si de problemelele cu care se confunta hotelierii independent si sa isi extinda reteaua din Romania. “Perioada actuala este plina de provocari pentru industria turismului, insa perspectivele pe termen lung sunt pozitive, din ce in ce mai multi proprietari de hoteluri si dezvoltatori dorind sa se afilieze la branduri puternice”, a declarat, pentru Wall-Street, Adela Cristea (foto), directorul de dezvoltare al Hilton pe Europa si Africa.

Directorul de dezvoltare al Hilton a declarat ca pe langa afilierea hotelului din Sibiu, care va fi inaugurat in 2009 sub brand Hilton, analizeaza si alte piete ca Bucuresti, Brasov, Timisoara si Cluj, dar si statiuni montane sau de pe litoral. "Ne concentram in principal pe dezvoltarea brandurilor Hilton, Doubletree by Hilton si Hilton Garden Inn", a mai spus Adela Cristea.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri