4 / 5

Agentiile trebuie incurajate sa aduca turisti straini

Cum turistii straini lipsesc cu desavarsire din Romania, nici agentiile de turism nu se inghesuie sa promoveze acest segment. “In prezent sunt cam 1.000 de agentii care fac outgoing si doar 20 care fac si incoming pentru ca nu este un segment profitabil. Daca s-ar acorda un bonus de 2-3 euro pentru fiecare turist strain in Romania, numarul acestora ar creste”, explica vicepresedintele ANAT.

O alta problema cu care se confrunta agentiile este prezentarea la targurile internationale unde ar trebui sa primeasca suport din partea autoritatilor pentru deplasarea la aceste evenimente sau tiparirea de brosuri informative despre Romania.

“Ar trebui sa ne promovam cat mai mult in tarile slave, in special in Rusia, in Germania si in Franta. Spania iese din discutie pentru ca acolo economia este la pamant”, spune Burcea privitor la turistii care ar trebui targetati.

Nepromovarea Bucurestiului ca destinatie turistica pentru straini este inca una dintre problemele care trage in jos segmentul de incoming. “Bucurestiul nu este deloc o destinatie turistica pentru ca nu avem centre de informare, un site tursitic sau un tur al orasului”, a explicat seful Paralela 45.


Inapoi la articol

Setari Cookie-uri