4 / 5

Planuri de investitii

Grupul aerian va investi 13 miliarde de euro pentru achizitionarea a 155 de aeronave noi pana in 2016, din care 34 de avioane vor fi cumparate anul acesta.

In iunie 2010, compania a introdus aeronavele A380. Aparatul A380 are un numar total de 526 de locuri, incluzand 8 locuri First Class, 98 la clasa Business si 420 in cea Economica.

Aeronavele Lufthansa ce deservesc zboruri pe distante scurte si medii vor fi modernizate anul acesta, investitia se ridica la 170 de milioane de euro. Compania va instala aproximativ 32.000 de noi scaune in peste 180 de aparate de zbor. Pasagerii Lufthansa din Romania vor beneficia de noul model de cabina in cadrul zborurilor catre Frankfurt, Munchen si Dusseldorf.

Datorita dimenisunilor mai subtiri ale noilor scaune Recaro, fiecare aeronava va putea fi dotata cu pana la doua randuri de scaune in plus. Astfel, Lufthansa va oferi in 2011 aproape 2.000 de locuri suplimentare, reprezentand capacitatea a douasprezece avioane de tip Airbus A320s.

Noua cabina de zbor introdusa pe cursele europene va contribui si la eficientizarea costurilor, tarifele de transport vor porni de la 99 de euro cu tot cu taxe.

Datorita structurii ergonomice a scaunului si a spatarului mai subtire, pasagerii vor avea peste patru centimetri in plus pentru spatiul alocat picioarelor.

„Dimensiunea mai subtire a scaunelor ne va permite sa crestem numarul de locuri pe fiecare aeronava ce deserveste zboruri pe distante scurte si medii, ceea ce ne mentine gradul de competivitate pentru viitor”, a spus Stefan Versemann, director general de vanzari pentru Romania si Moldova.

Pentru ca pasagerii sa beneficieze de un spatiu mai generos de depozitare, spatarele noilor scaune au fost proiectate la un unghi de inclinare diferit ceea ce permite amplasarea bagajelor sub scaunul din fata. In privinta flotei Boeing 737, spatiul de depozitare de deasupra scaunelor a fost reproiectat si adancit pentru ca bagajul de mana sa poata fi, de asemenea, transportat si in partile laterale directiei de zbor, facilitate oferita pana acum doar de modelele Airbus.

Pasagerii clasei economice ce zboara pe curse interne vor fi serviti cu o selectie variata de bauturi, dar si cu o gustare, in timp ce pe zborurile europene cu o durata mai mare de doua ore, vor primi o masa calda. Pe viitor, Lufthansa va coopera cu bucatari renumiti pentru a crea meniuri noi si variate pe rutele europene, primul care s-a alaturat acestei initiative fiind Heiko Antoniewicz, un bucatar-sef german consacrat.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri