3 / 5

Ce pondere cumpara online in Marea Britanie si Germania

Comparatia intre cele 20 de tari releva noi caracteristici. Arata, de exemplu, ca consumatorii din Marea Britanie si Germania prefera achizitiile online in pondere mare (94%) in timp ce clientii din India si Mexic sunt mai reticenti in a comanda produse acasa si online. Consumatorii din Europa plaseaza cele mai multe comenzi pe an (29 in Marea Britanie si 18 in Germania) decat cei din pietele emergente (in medie sunt 9 in India si 6 in Brazilia). Pe de alta parte, cercetarea arata ca pietele emergente ofera cel mai mare potential de crestere pe masura ce consumatorii intentioneaza sa cumpere din ce in ce mai mult pe Internet.


“Asia Pacifica ofera un potential enorm in zona eCommerce-ului. Clientii din ce in ce mai interesati de zona online, pietele concurentiale si retailul pe mai multe canale au implicatii majore in logistica”, a subliniat Malcom Monteiro, CEO, DHL eCommerce Asia Pacifica.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri