2 / 7

Victor Avram, country manager Gemius

Victor Avram, country manager la compania de cercetare Gemius, specializata si pe zona de eCommerce/New Media, isi imparte raspunsul in doua: pe termen scurt si pe termen lung.


a) Pe termen scurt, social media specialist, insa cu o migrare de la tipul de specialist de astazi care lucreaza mai mult pe KPI livrati de Facebook si care nu reflecta impactul direct in business, catre specialist care vor lucra cu KPI si vor livra rezultate mai usor de agregat in indicatorii de business


b) Pe termen lung, vor fi necesari specialisti in integrarea mai multor sisteme (masurare si livrare), astfel incat indicatorii pusi impreuna sa dea rezultate comparabile si sa poata fi optimizati across the board si nu pe cate un singur siloz/instrument ca acum. „Cu focus in mod special pe complementaritatea acestor sisteme astfel incat sa nu fie suprapunerea zonei de servicii atat de mare precum este acum. Exemplu: in acest moment atat Adwords, cat si Facebook si premium media si zona de afiliere sunt contractate cu focus inspre aceleasi rezultate - actiuni, awareness, vanzari sau ce alte elemente sunt importante pentru compania in cauza- dar mai putini masoara adaosul fiecarei platforme in imaginea mai mare si in context cu celelalte”, spune Victor Avram.

Inapoi la articol

Setari Cookie-uri