Șocul generat de rezultatele primului tur al prezidențialelor a zguduit mediul de business românesc. Însă majoritatea antreprenorilor și a managerilor își pun speranța în parlamentare, dar și în turul al doilea.
”Eu cred că parcursul european și euro-atlantic al României va continua pentru că sunt încrezător că forțele democrate vor avea majoritatea în Parlament după alegerile parlamentare de duminica viitoare și astfel vor fi înfrânate orice derapaje de la valorile democrației indiferent de cine va fi președinte”, a declarat Mihai Croitoru, producătorul apei minerale naturale Keia – Izvorul Zăganului și Izvorul dintre Brazi, pentru Wall-Street.ro.
Nicoltana este un business fondat în 1999, iar în 2003 compania a început să prospecteze segmentul apelor minerale din zona Ciucaș. Ulterior, a obținut un permis de explorare și exploatare a Izvorului Zăganului, iar în 2008 a demarat construcția fabricii de îmbuteliere din Cheia, județul Prahova.
În 2016 a avut loc retehnologizarea completă a companiei și au fost lansate noi produse. În 2020, compania a trecut printr-un proces de rebranding atât al logo-ului, cât și a etichetelor produselor pentru a pune în prim plan valorile companiei.
În urmă cu patru ani, Prodal ‘94, companie specializată în producția și distribuția de băuturi alcoolice din categoriile vodcă, gin și brandy, prelua îmbuteliatorii de apă minerală Lipomin și Carpatina. Cele două companii erau controlate, anterior tranzacției, de același acționar, și aveau în portofoliu brandurile Lipova, respectiv Carpatina.