În urma acestui proces, clienții din cele 13 orașe în care serviciul eMAG Genius este prezent pot comanda atât produse livrate de către retailer-ul online cât și pe cele din oferta partenerilor din Marketplace selectați de către eMAG. Toate produsele disponibile în cadrul ofertei eMAG genius vor fi marcate în platformă ca ”Genius”, și vor putea fi identificate utilizând opțiunea de filtrare ”eMAG Genius: toate produsele”.

Retailerul online precizează că pentru ofertele livrate de eMAG, membrii Genius vor avea în continuare beneficii suplimentare, precum retur instant la easybox sau livrare a doua zi.

„Așa cum am promis atunci când am lansat programul eMAG Genius, venim cu beneficii noi. Am ascultat feedback-ul primit de la clienți, care vor să comande din cât mai multe categorii și astfel am decis să creștem gama de produse disponibilă în program de la sute de mii la milioane. Valoarea beneficiilor oferite de Genius crește foarte mult în urma acestei extinderi de gamă, astfel că acum clienții pot comanda oricât pe perioada abonamentului, din orice categorie de produse, chiar și în fiecare zi”, a spus Andrei Șercanean, e-commerce director eMAG.

O altă lansare a eMAG de anul acesta a fost soluția prin intermediul căreia clienții pot obține, 100% online, un credit pentru cumpărături. Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Idea Bank, FintechOS și Bitnovel.

Acest serviciu se bazează pe un nou proces de identificare și are la bază un model de evaluare care ia în calcul istoricul de comenzi al clientului pe eMAG și istoricul său de plată la Biroul de Credit.