Compania a fost înfiinţată în 2014 şi a devenit rapid cel mai mare supermarket online din Republica Cehă, operând sub numele Rohlik. Coronavirusul a transformat ceea ce până de curând era considerat o comoditate în ceea ce acum este, foarte adesea, o necesitate: în timpul restricţiilor pentru sănătatea publică şi a carantinelor, comercializarea online a alimentelor a devenit indispensabilă pentru unii clienţi, se arată într-un comunicat de presă transmis de BERD.

Interesat de ultimele știri din e-commerce? Apreciază pagina ecomTEAM AICI.

Velka Pecka doreşte acum să dezvolte operaţiunile existente deja în Ungaria şi să intre pe piaţa românească, precum şi în alte ţări de operare ale BERD.

”Extinderea Velka Pecka nu numai că va oferi clienţilor mai multe opţiuni, dar va oferi beneficii şi furnizorilor locali, întrucât compania oferă un sortiment de produse cu accent pe alimente locale, artizanale, sănătoase şi organice. Compania susţine, de asemenea, un lanţ alimentar durabil şi producătorii şi artizanii locali de alimente”, se arată în comunicatul de presă.

Extinderea companiei în ţările de operare ale BERD va creşte, de asemenea, oportunităţile pe piaţa muncii. Compania va introduce cursuri de instruire pentru mai mult de 600 de tineri din România şi Ungaria. Va promova, de asemenea, femeile talentate in domeniile ştiinţă, tehnologie, inginerie, matematică şi management, vizând egalitatea de gen atunci când este vorba de formare şi angajări pe aceste roluri.

Natalya Zhukova, Director BERD, Agribusiness,: “Suntem foarte mândri de aceasta investiţie, care abordează mai multe probleme-cheie urgente cu care ne confruntăm astăzi. Odată cu participarea la capital, BERD îşi asumă un angajament pe termen lung faţă de o companie tânără şi dinamică, într-un moment în care accesul la finanţare este adesea dificil. Extinderea retailului on-line este un răspuns direct la imensele perturbări pe care le provoacă pandemia de coronavirus. Crearea de oportunităţi de formare profesională este, de asemenea, esenţială într-un moment în care piaţa forţei de muncă este sub presiune.”

„Ne așteptăm ca activitățile noastre să dea startul pieței și să forțeze toți jucătorii din industria de retail să accelereze. Nu ne axăm pe livrarea unui coș mic foarte repede ca alte firme de pe piață, ci pe satisfacerea nevoilor reale ale familiilor europene", a adăugat Tomáš Čupr, fondator și CEO al grupului Rohlik, vorbind despre impactul așteptat al activităților de extindere ale grupului.

Sursa foto: Maxx-Studio/ Shutterstock.com