”Compania noastră a crescut destul de mult în 2020 și are premise destul de bune în 2021. Ne-am concentrat foarte mult pe e-commerce, soluții custom și Inteligența Artificială, cele trei linii de business pe care le avem”, precizează Octavian Dumitrescu.

Compania s-a adaptat la modul de organizare work from home, având însă și câteva încercări de a reveni la birou în formatul tradițional încercări în urma cărora angajații au concluzionat că se simt mult mai bine lucrând de acasă.

Cum au arătat cererile venite din partea clienților din e-commerce

Customsoft a primit tot felul de cereri din partea clienților pe zona de e-commerce, industria bucurându-se de o creștere accelerată în ultimul an la nivel global, o mare parte dintre acestea având în centru componenta de marketplace.

Citește și Macromex pregătește lansarea a două marketplace-uri B2B: trebuie să ai gândire de start-up

”Suntem în discuții pentru un proiect în Portugalia, o asociație care vrea să facă un marketplace pentru supermarket-uri. În Regatul Unit al Marii Britanii avem un proiect cu o platformă de cazare pentru studenți, care vrea să adauge un marketplace cu produse necesare acestora. Observăm o creștere pe zona aceasta de marketplace destul de accelerată, este adevărat că probabil ajungeam la cifrele de astăzi și fără pandemie, însă cred că peste 3-4 ani”, consideră Octavian Dumitrescu.

Reprezentantul CustomSoft consideră că există un potențial foarte mare pe zona de e-commerce care nu este fructificat de toate companiile din zona de retail și distribuție.

”Există temeri, întârzieri, neîncredere foarte multă. I-aș încuraja pe toți să facă pasul, măcar să își ia mai multe informații din piața astfel încât să își poată forma o opinie”, recomandă Octavian Dumitrescu.

Citește și Cristi Movilă, VTEX: Companiile își doresc din ce în ce mai mult să folosească soluții de tip headless commerce

Două dintre deciziile punctate de Dumitrescu pe care CustomSoft le-a luat în ultimii doi ani și care au ajutat dezvoltarea accelerată a companiei țin de deschiderea birourilor din străinătate, unul la sfârșitul anului 2019 și două în timpul pandemiei, dar și încheierea unui parteneriat cu VTEX.

Urmărește conferința European Digital Commerce pe link-ul de mai jos pentru a afla ultimele trenduri din e-commerce și retail.

<

Sursa foto: Udrescu Ovidiu